FRANCIZĂ

 

Franciza JOIANA se bazează pe ideea de calitate și încredere a consumatorilor în brandul JOIANA. Franciza a luat ființă din dorința proprietarilor de automate de a se proteja în două direcții:

1. Automatele lor de lapte să fie individualizate

 

Fiecare fermier își dorește să fie diferențiat din masa tot mai mare a automatelor care se înmulțesc în fiecare oraș din țară. Brandul JOIANA este garanția supremă în fața clienților a calității serviciilor și siguranței alimentare la automatele pe care este instalat. Riscul apariției tot mai multor bișnițari de lapte face ca riscul reclamațiilor cu privire la calitatea laptelui la acele automate să crească. Individualizarea de masa omogenă a automatelor în cazul unor eventuale pete de imagine a comerțului cu lapte la automate în general este din acest punct de vedere strict necesară.

2. Să fie într-o familie puternică în fața procesatorilor

 

Nu este un secret faptul că procesatorii din industria lactate sunt loviți dublu de înmulțirea automatelor de lapte pe piață. Pe de o parte pierd materia primă din care și-ar fi fabricat propriile produse, iar pe de altă parte pierd o cotă importantă din piața de desfacere a laptelui. În aceste condiții, se vor încerca în viitor campanii de marketing de denigrare mediatică a laptelui la automate. Imaginea și garanțiile de siguranță alimentară ale unei francize naționale în fața consumatorilor, precum și posibilitatea unui răspuns centralizat, puternic în dialogul cu instituțiile statului constituie o „umbrelă” familială sub care JOIANA încearcă să-i strângă pe toți acei fermieri care cred în viitorul unui comerț responsabil cu lapte la automat în România.

Franciza nu presupune costuri suplimentare

Fermierii care doresc să intre în franciză o pot face cu automatele lor deja existente sau achiziționând automate noi de la JOIANA. În ambele cazuri, proprietatea asupra automatelor este exclusiv a fermierului, care primește dreptul de folosință a brandului după ce demonstrează că automatul său de lapte este competitiv și a parcurs toate etapele pentru un comerț de succes în condiții de igienă alimentară. JOIANA îl sprijină în această direcție prin contractarea serviciilor Joiana. Pentru a obține mai multe informații despre franciză, vă rugăm să ne contactați.

Invităm pe toți fermierii să vină alături de noi în reţeaua de franciză JOIANA. Vor beneficia de tot ce ştim noi și prin urmare vânzarea lor va fi maximă și sigură sub un brand puternic, fără ca aceasta să presupună costuri suplimentare ci dimpotrivă, amortizarea investițiilor în automatul de lapte se va face mai rapid prin venituri mai mari generate de modul profesionist în care va fi abordat comerțul de la automatul de lapte.

Suntem bucuroși că fermierii români au înțeles că, în cazul în care nu se vor uni pentru abordarea perfectă a acestui tip de comerț, marii investitori vor ajunge în final să beneficieze pe nemerit de avantajele muncii micilor producători de lapte. Nu vrem să ducem această luptă singuri. Consumatori sau fermieri, vă invităm să susțineți comerțul sănătos cu lapte la automat prin toate mijloacele.